Söndagsrutin.

Hallå i stugorna!
 
Jag har fått en ganska nice rutin på sistone - är hos karln på helgen, gör roliga saker/myser och så på söndagarna åker vi tillsammans och storhandlar. Sen kör han hem mig, jag gör matlådor, tvättar (meddelande till de stackare som aldrig får den här tvättiden på söndagar - sorry) och städar. Det är faktiskt ganska mysigt att veta hur dagen ska se ut, dessutom vet jag att vissa saker inte blir gjorda om jag inte planerar in dem.
 
Igår åkte vi ner till naturreservatet med K:s föräldrars hund Pajas och så gick vi en runda runt sjön (6 km). Stört mysigt! Pajas badade i både sjön och lerpölar, åt blåbär och jagade fåglar, väl vid bilen igen var han snarare mörkbrun än ljusbrun av all lera, men han såg ändå väldigt lycklig ut (haha, och rolig). Jag tror att karln också njöt faktiskt, det var mysigt att göra något vi inte brukar göra.
 
Nu ska jag damma och dammsuga och sedan blir det till att planera veckan. Jag gillar det!
 
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0