Bakar och fixar.

Idag känner jag mig verkligen helt slutkörd, mentalt sett. Har egentligen kör ikväll, även om det är superkul och mysigt funderar jag på att stanna hemma och bara vara. Jag behöver lära mig att inte lägga i alltför stora växlar, det är okej att säga nej och det är okej att ta det lugnt och prioritera. Om jag skulle försöka göra allt skulle jag nog snart trilla isär.
 
Men men.
 
Till en roligare grej! Eftersom jag har så himla många ägg tänkte jag ge mig på att göra en tårta! Det är första gången jag gör något sådant över huvud taget, så vi får se hur den blir. Men jag kände att det var alldeles lagom koncentrationskrävande för en dag som denna. Uppdaterar senare med resultatet!
 
Puss och kram!
 
 
Förresten, så här fint är mitt förkläde. Vem vill inte baka då? ;)
Från Flirty Aprons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0