Babbel.

Goddagens!
 
Idag är jag jättebra humör, trots att jag rent logiskt borde vara både trött och grinig efter gårkvällen. Men jag tog till mig av en kompis knep, d.v.s. att hinka i mig tre stora glas vatten innan jag somnade. Jag resonerade som så att det ändå måste vara värt att kanske vakna mitt i natten och vara kissnödig, än att sova hela natten och sedan må dåligt idag. Tydligen funkade det!
 
Nu ska jag strax bege mig till centrum och fika med en kär vän som snart tänker resa bort, sorgligt för mig men kul för henne så klart. Jag ska passa på att lämna tillbaka böcker till biblan också när jag ändå går åt det hållet.
 
Jag har kommit på att det är ganska ironiskt att jag helt plöstligt har blivit väldigt "tjejig". Jag älskar att ha kjol/klänning, spets, högklackat, fina håruppsättningar, smink, läppstift (!) och smycken. Förr hade jag nästan alltid bara jeans och en tröja, inte särskilt uppseendeväckande, och jag gillade det. Nu har jag alltså gjort en helomvändning. Det känns lite konstigt samtidigt som jag verkligen känner att det här är min stil. Jag skulle kunna gå i kjol varje dag!
 
Så. Jag vet inte om det här skulle ha någon slags substans, jag ville bara påpeka det.
 In fact, jag märker att hela inlägget saknar poäng och... intressanta saker. Haha. Jaja, ibland blir det så.
 
Hej svejs, ha en fin söndag!
 
Och till detta inlägg - en helt omotiverad bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0