Vikten av stöd vid en ätstörning.

Det blev ett sent inlägg idag. Jag har haft så fullt upp med att leva (!) att jag varken hunnit eller orkat skriva något. Även nu ska jag fatta mig kort, jag måste sova sen, för i morgon står social färdighetsträning på schemat.

Just nu vill jag bara säga att om du tror att du är ensam, se dig omkring! Sedan jag har berättat för vänner och familj om min sjukdom har jag fått så otroligt mycket stöd och kärlek, jag blir alldeles rörd! Det finns människor som bryr sig, hittar du dem inte i din närmsta vänskapskrets är det dina "vänner" det är fel på.

Så, var tacksamma för dem ni har att älska och få kärlek av och ta hand om er! God natt.


<3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad menas med social färdighetsträning? :)

Svar: Så som jag ser på social färdighetsträning handlar det om att kunna hantera mat när man umgås med folk, t.ex. att gå på restaurang eller gå och fika. Sånt kan vara jättejobbigt, men man mår bättre om man får träna på det också tror jag :)
Issa

2012-06-08 @ 09:07:14
URL: http://qarro-86.soclog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0