Kan du måla allt med färger i en vind?

Hejsan svejsan!

Idag var jag och jobbade lite. Eller, social färdighetsträning kan man också kalla det. När man är sjukskriven och ens dagar kortfattat går ut på att sitta i fosterställning i en fotölj hela dagarna, då blir man så att säga lite van vid att bara kunna stänga ögonen vid första tecken på trötthet. Så jag övar mig på att leva nu. Bara det faktum att jag helt plötsligt måste stå upp i fem timmar (herregud vad är det här för jävulsk tortyr egentligen?! Det går ju inte att sova när man står upp) påverkar kroppen en aning.

Hur som haver. Jag var i alla fall på mitt vanliga (förr i tiden) hang out place och tränade på att le och vara trevlig och så kommer det in en tjej (mja, tant, men bara för att hon var så fräsig tänker jag kalla henne för tjej) med ceriserosa träningstights! Så oerhört snygga! Jag blev alltså tvungen att fråga en tjej i 65-årsåldern var hon hade köpt sina tights, det måste nog varit första gången världen vänds så upp och ner.

Jag har nämligen börjat inse en sak; färg är snyggt! Tänk vad det piggar upp med ett färgstarkt plagg eller fräscha färger i ens rum, det gör så himla mycket. Så, on top of allt annat ska jag göra det till mitt nya uppdrag att se till att införa så mycket färg jag bara kan i mitt liv! Det kommer bli awesome! Har ni något bra tips på färgsprakande saker/kläder?

Puss puss <3

TITTA! Så himla vårfint!




Visst blir man glad?

Kommentarer
Postat av: Tofva. Rosa Prinsessa

Hurra! Vad glad jag blev att din fina kommentar. Heja dig!!!! :) IM back!! :D

2012-05-10 @ 21:07:39
URL: http://www.rosaprinsessa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0