Go mörra, go mörra!

En ny dag gryr (nåja, det kan väl eventuellt vara så att dagen i sig grydde för ganska många timmar sen, men se då var inte miss Issa vaken, så vi sköt upp gryendet... gryet... gryndet?, till lite senare, alltså nu) i det Issiska palatset. Fasen vad bra den här dagen ska bli! Först blir det lite plock och stök här hemma, samtidigt som tvättmaskinerna går för fulla muggar, sen ska jag in till stan för att träffa en kompis. Vi hade tänkt äta glass i solen. Eventuellt får vi justera våra planer lite, det är ju inte direkt någon sol som skiner över huvudstaden idag.

De senaste dagarna har det slagit mig hur häftigt det är att jag har en egen lägenhet. Det är verkligen så himla skönt! Det enda läskiga är att folk kanske inbillar sig att jag på något sätt ska börja bli vuxen nu. Ehehehehe, dream on, ain't never gonna happen... Jag tänker vara som tjejen i rosa tights!

Nä, nu blir det fix!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0