Det här med tålamod. Eller bristen på det.

God kväll i stugorna!

Idag försökte jag göra fransk manikyr på mig själv, fast med liola toppar i stället för vita. En sak kan jag ganska snabbt konstatera, jag har ingen som helst tillstymmelse till tålamod. Det blir jämt fel när jag ska måla naglarna, för efter typ två sekunder börjar jag skriva på tangentbordet, skriva sms, gå på toa eller typ helt vansinnigt försöka sätta på mig ett par strumpbyxor. Det brukar vara sådär typiskt dåliga aktiviteter att hänge sig åt när nagellacket ska torka.

Anyways, skulle egentligen inte säga så mycket mer, försöker mest få tillbaka blogg-rutinen, för jag har saknat det.

Pussiluss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0