The Bucket List.

God morgon!

Idag är jag lite mindre bitter. Jag håller på att göra i ordning mig för ännu en dag på M. Hah, den meningen var allt som krävdes för att bitterheten skulle komma tillbaka lite. Fast samtidigt, idag känner jag att alla listor kan få fäste i mina tankar. Den första jag skrev helt på eget bevåg var en s.k. Bucket List. Man ska alltså skriva allt man vill hinna göra i livet innan man "kick the bucket" och jag blev i alla fall väldigt inspirerad. Som det är nu är jag väldigt begränsad på grund av B och det är världens morot - när jag blir frisk kan jag göra allt det där som jag skrivit på min lista!

Första saken jag planerar att beta av är att jobba som volontär i ett annat land. Nästa termin (eller ja, nästnästa eftersom jag fått hoppa ner nu) har jag praktik och den får man göra utomlands om man vill, så det passar ju superbra. Särskilt som min planerade friskskrivning är nånstans där, så det skulle bli min belöning till mig själv. Ja, bortsett från den uppenbara belöningen att bli frisk.

Nej, nu ska jag fixa det sista innan den nya dagen börjar. Tjingeling!



Just ja. Jag har blivit blondie. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0