För modeintresserade.

Det är ganska ofta jag bloggar om min tvätt. Och det kan ju tänkas vara ganska tråkigt. Men nu är det ju min blogg, så pilutta er liksom (Kan det ha något med besöksstatistiken att göra, månntro? Är min tvätt inte rolig? Vilken överraskning.).

Och nu kör jag alltså på det temat igen.

För idag hade jag tvättid. Och finns det något ni icke läst om här så är det att jag råkar färga mina kläder. För jag är helt manisk vad gäller att sortera tvätten innan jag lägger den i maskinen. Förut, som ni kanske gissat, idag. Och som ni kanske också gissat, gick det inte så bra. Bara för att jag för en jävla gångs skull bestämt mig för att inte sortera så bövelens noggrannt, tror ni inte att jag glömmer att jag precis köpt en ny, svart, bh?

Man kan säga som så att jag hoppas på att kamoflauge-mode blir aktuellt typ nu. Någon som kan kirraa det?

Förslag på tygmönster. Alternativt kan det se lite mer.... tvättat (och slumpmässigt) ut. Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0