Fina tankar. Om värme och känslor.

Idag vill jag prata om känslor. Och hur tankar leder till nya spännande tankar. Sådär som tankar brukar göra. Ja. Ehm. I alla fall...

Tänk dig att du sitter på bussen en kall höstkväll. Busschauffören har satt på värmen i bussen så du tinar långsamt från ditt isglass-tillstånd. Dina tankar går som följer:

Niiiiiice!
....
Det blir så varmt om undersidan av låret, skönt!
....
Alltså hehehe, det är så varmt att det nästan känns som att jag har kissat på mig.
....
Men det har jag ju inte... Kissat på mig alltså.
...
Elleeeeer?
....
Hehehe nej jag var inte ens kissnödig.
....
Elleeeeeer?
....
Nej. Håll käften nu.
....
Elleeeeeeeer?


Detta slutar alltså med att du sitter och helt ärligt diskuterar med dig själv om huruvida du faktiskt har hållt tätt eller inte.

Addera då att du har ett par blöta och svettiga träningsbyxor på dig så är bussresan som gjord.

Kommentarer
Postat av: M

Jag kan starkt relatera till det där, väldigt bra analyserat :D :P

2011-10-18 @ 23:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0