Theese streets will make you feel brand new.

Igår kväll var jag om möjligt ännu tjurigare än i förrgår. När jag satt där och pluggade och som bäst hatade allt och alla kände jag att "nu får det bannemig räcka med surerier!" så jag begav mig mot staden med stort S och träffade min fina vän C. Vi knatade runt lite på söder och insåg att ingen av oss hade någon aning om var det fanns någonstans att fika så till slut åkte vi till Rådmansgatan och Café 60.

På Café 60 är det jättemysigt, men de har liksom för mycket att välja på! Man står där och dreglar över cheesecake och chokladtårta och maränger och lattesorter och teer. För mig blev det därför kortslutning och det slutade med en kopp chaite och en kanelbulle. Jag kan lova att nästa gång jag är på något café som egentligen har sådär lagom mycket att välja mellan, så kommer jag stå där och undra var cheesecaken och lakritsteet är.

Apropå det, någon som kan tipsa om ett gott chaite jag kan köpa hem?

Idag tvättar jag och så ska jag göra en uppgift som vi har i läxa till i morgon. Hinner jag ska jag nog städa lite också, det kan behövas. Vad ska ni göra idag?

Puss och kram.

Bild lånad från Cafe 60s hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0