Testing testing.

Tydligen har det varit massa strul på blogg.se den senaste tiden. Jag funderade ett tag på att använda det som ursäkt för att jag inte bloggat. Självklart har jag försökt massor, men det har helt enkelt inte gått att publicera.

Eller så har jag varit upptagen med att fika i solen, sitta på uteservering (efter en utmaning som involverade orden "Äh jag tror inte du klarar det..." druckit en hel ubåt i en klunk), promenerat hem mitt i natten för att sen bli
sjuk och tappa rösten. En helt vanlig helg för Miss Issa alltså.

För övrigt är tankarna många nu. Kring flytt, sommar, jobb, ekonomi, pojkar (män?) och livet i allmänhet. Som avslutning på detta inlägg bjuder jag på en helt random bild som inte på något sätt återspeglar det jag pratat om:


Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: kenneth

så dansar issa alltså:P

2011-05-10 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0