Make believing we're together.

Jag har nog jordens sämsta reaktionsförmåga. Liksom, nu börjar jag ta till mig saker som hänt. För flera månader sedan. Typ när ett förhållande inte längre fungerar, varesig det är med kärleken eller en vän. Typ när allt runt omkring en bara faller samman och man känner sig sviken av de som aldrig ska svika. Typ när man sviker sig själv. Typ när man inte alls mår bra. Jag multi taskar och sparar allt till en och samma meltdown, kan man säga.

Samtidigt som det liksom aldrig blir någon riktig meltdown. De gånger jag faktiskt varit ledsen och gråtit sedan jag flyttade hemifrån kan jag nog räkna på en hand. Och ingen av ovan nämnda scenarion har varit något av gråt-tillfällena. Jag känner mig som Cameron Diaz i The Holiday.

Den här är i alla fall bra för mig just nu:

It must have been love...


Kommentarer
Postat av: Frida

Utan tvekan jordens bästa intro i hela världen! :D

2011-05-16 @ 13:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0