Dock oklart om man splashar av det...

Ja, det går inte så bra för mig att blogga regelbundet alltså. Men ibland är det roligare att göra annat. Jag har lite samma inställning till träning - det är ingen idé om man inte vill. Det kanske är därför jag tränar så sällan? Hm.

Jag håller på att gå igenom min ekonomi och göra en budget för sommaren, eftersom jag drabbats av lite lätt panik. Så, nu ska här snålas! Jag köpte ett paket korv härom dagen och har nu ätit korv tre måltider i rad. Det känns lite sådär när den fjärde nu nalkas.

Apropå det kände jag mig som en femåring igår. Åt alltså korv och makaroner till middag och så somnade jag kl nio framför en tecknad film. En femåring som tar hand om sig själv. Det låter som ett vinnande koncept.

Nej, nu ska jag äta korv och sen ska jag nog googla på statistik över studenter med skörbjugg.

Tidigare hyresgäst som avlidit och splashat mot väggen, pga skörbjugg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0