Typ lite grinig.

Jag överlevde. Ingen blev utkastad genom fönstret. All is good in Issa town, helt enkelt.

Just nu är jag ganska dålig på att blogga. Det kan bero på att jag alltid är dålig på att blogga nu för tiden. Det kan också bero på att medan alla andra har sommarlov och solar och badar och kanske jobbar lite så flänger jag som en jäkla hottentotte och gör saker hela tiden. Det börjar ta ut sin rätt på flera sätt, bland annat skiter jag i allt som är frivilligt. Som att träna. Och sova. Och städa.  Däremot tar jag (tydligen?!) gärna på mig mer jobb utöver det jag redan har. Som att hjälpa folk som mår dåligt. Som att jobba. Som att bjuda på fika på fredag (varpå jag bestämde mig för att baka, så hejdå till den lediga dagen, för jag måste tvätta och städa också). Så, ni kanske förstår min livssituation just nu. Vissa saker är så klart trevliga och vissa saker, som att finnas där för vänner, gör jag mer än gärna. Fast jag kanske måste lära mig att finnas för mig själv också?

Ja, så nu är jag bara lite speedad och vill egentligen ha semester. Jag har insett att denna sommar har jag en semestervecka, inför vilken jag också stressar ihjäl mig för att jag måste packa och hej och hå, men resten av sommaren jobbar jag ju. Så. Det blir lite lagom mycket semester. För det var ju inte som att jag behövde vila upp mig...

Nej nu har jag inte tid med det här längre.

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0