Honey, I'm home!

Nu har jag en hemtenta att skriva, så jag tänkte att nu passar det vä lbra att börja blogga igen? Precis som det oftast blir mycket roligare att städa, träna, rensa garderoben och starta otaliga andra projekt när man har skolarbete att göra. Men jag ser det som ett nödvändigt ont. Jag måste liksom fördriva tiden med annat, det är ju stört omöjligt att skriva en essä när man inte har panik över att det är ca 12 h kvar till inlämning. Eller hur var det nu?

För övrigt händer inte så mycket i mitt liv. Jag tog en paus från bloggen eftersom jag av någon anledning fått för mig att jag ska försöka driva en något så när underhållande blogg, kanske rentav rolig. Sen tog min humor slut. Ett tag funderade jag starkt på att bara recensera de humorbloggar jag läser, länka till dem och hoppas att folk som av ren lathet inte själva orkar leta upp dessa bloggar i stället kommer till mig och bara klickar sig vidare. Bekvämt och bra. Men jag vet inte hur uppskattat det konceptet skulle vara...

Men ja! Nu är jag tillbaka, stronger than ever! Tja, i alla fall tills det har varit inlämning av hemtentan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0