Sugförmåga.

När jag flyttade hemifrån fick jag en dammsugare av min pappa och låtsasmamma. Den är orange och vit och har en 13 m lång sladd. Det tyckte min pappa var hysteriskt roligt, eftersom lägenheten jag flyttade till var på 20 kvm.
- Du kan ju börja städa hos grannarna mot en avgift, för du behöver itne ens dra ur sladden när du byter lägenhet, skrockade han nöjt.
Jo tack, tror jag hade kunnat dammsuga hela gatan utan att byta eluttag.

Hur som haver. Nu när jag flyttade (till mitt mansion, hela tjugofyra kvadrat, ojojoj!) var dammsugaren plötsligt trasig. Den ville inte suga (Alltså... nej, jag tänker inte ens kommentera det där)!

Så idag när min mamma ringde och frågade om hon kunde få komma förbi och hämta en sak som hon lånat till mig, vrålade jag i mitt inre Jaaaaaaaaaaaaaaaa! och såg nöjt hur hon skulle ta med sig min tekniska låtsaspappa som sedan skulle tvinga dammsugaren till underkastelse genom nedmontering. Haha! Dammsugare 0 p - Issa 1 p! Mamma och Tommy kom hit och jag började förtvivlat berätta hur jag inte kunnat dammsuga på en månad (Ja precis, spring till telefonen, Anticimex har säkert jourtelefon dygnet runt) och nu står jag inte ut mer och var la jag garantipappret, jag kanske kan få en ny och hur.... Tommy skruvade på hjulet som reglerar dammsugarens insugskraft. Sen var det färdigt.

Hur var det nu igen? Issa 0 p - dammsugaren 1 p?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0