Samtidigt som jag sparar ut det på huvudet...

Ikväll ska jag och en kompis gå ut och ta ett glas vin på en pub. Detta föranledde en diskussion om huruvida jag måste raka benen. Jag menar, dels är jag ju faktiskt tjingad nu så då behöver man väl inte raka benen alls när man går ut? Dels börjar det bli kyligt och vinterpälsen ska med all rätt börja odlas.

Men. Sen kommer man ju till det där kruxet om att man ändå kanske vill känna sig lite fin och ohårig? Som tidsoptimist blir det onekligen lättare att springa till bussen utan det extra luftmotståndet.

Knepiga saker att tänka på.....

Kommentarer
Postat av: Tofva. Alfies Mama

Sådär kan jag också tänka..haha!:D



SV: söta du, vilka fina ord ! U made my day!!!

2011-08-26 @ 22:34:41
URL: http://www.rosaprinsessa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0