Jag hängde med kändisar i natt!

Jag var ute och gick i Trollbäcken i natt. Jag hade med mig Serena (alternativt så var jag Serena, lite oklart det där) och Nate från Gossip Girl. Sen var det inte Nate utan Dawson från Dawson's Creek. Han såg en kvinna med kort, blond page-frisyr och en gul jogging suit. Det var tydligen hans gamla älskare, så han hoppar ner från balkongen (jag vet inte hur han kom dit) och börjar springa. Springa som en galning med arslet i lågor. Och kvinnan, vars jogging suit nu är lila, springer minst lika fort efter. Helt plötsligt inser jag att jag är Dawson och blir jagad av den gamla älskaren. Jag springer och fintar och springer, men hon är snabbare än mig. Hela tiden är jag irriterad på mig själv för att jag springer in på de gator som har jättesega uppförsbackar. Sedan dyker jag in på en tomt och.... då ringer väckarklockan.

Any thoughts on this one?

Jag vet bara att det blir en lång startsträcka till pluggandet när man vaknar med andan i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0