Det här är ju löjligt...

Jag har hört att man är som tröttast som 19-20-åring. Ja, men då har ju jag passerat den perioden med råge och nu är jag hur trött som helst.

Torsdag:
17.00-18.00
Ofrivillig power nap (läs:däckning) på soffan

20.00
Nu går jag och lägger mig!

Fredag:
09.00
Vaken! Mja, i alla fall uppe, tack vare väckarklockan.

02.00
Jag vet att jag är på födelsedagsfest, men nu somnar jag snart stående. Hem och sova!

Lördag:
10.00
Ugh. Upp och baka inför min och mammas födelsedagsmiddag.

15.30
Tar en cider. Däckar nästan stående. Vad fan?! Power napar på soffan tills gästerna kommer.

19.30
Middagen är uppäten. Jag k.ä.m.p.a.r. med att hålla mig vaken. Näe, alltså jag bara måste power napa innan efterrätten.

21.00
Moster med familj åker hem för att kusinbarnen behöver sova (de är tre och sex). Jag behöver också sova och tigger skjuts hem. Sover inom en timme från avresa från mamma.

Söndag:
09.45
Nu har jag snoozat i mer än en och en halv timme. Måste. Gå. Upp.

10.52
Får man power napa nu? ZzzZzzzZ

Jag funderar i mitt stilla sinne på om någon har försett mig med sömnpiller som självutlöses typ varannan timme?

Är det jag? Nej, men det är satan inte långt ifrån. En hårfärgning så är jag good to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0