Trött.

Igår gick jag alltså upp sju, tvättade, städade och pysslade och drog sedan till gymmet. Sprang 4,5 km (vilket är mycket för mig, för jag får alltid panik och måste kämpa mot impulsen att gå av löpbandet för att det är så sablarns tråkigt) och körde stenhårt i gymmet. Sedan gick jag på receptionsmöte (jag var den enda där.......) och så gick inte bussen hem som jag ville, så var inte hemma förrän vid elva. Somnade nog runt ett och så var den dagen till ända. Väldans intensiv och väldans fartfylld.

Idag däremot.... hehehe.... gick upp, morgongrejer, skola i två timmar och sedan lunch med finaste Emma. Efter det köpte jag ett par skor innan jag åkte hem och nu kämpar jag mot lusten att bara somna i soffan. Jag skulle gått på yoga idag men jag orkar faktiskt inte. Punkt slut. Jag tränade i måndags och igår och ska träna i morgon också, så idag är det helt okej med en vilodag, känner jag. Frågan är bara hur man kämpar bort tröttheten?

Googlade på "snabb energi" och fick upp denna.... Hm... fascinerande, men.. jag avstår, tack.

För övrigt har jag letat land och rike runt efter etiketter idag... antingen vanliga vita klisterlappar, eller lite roligare. Men they are nowhere to be found.... Skumt.

Puss och kraaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0