Wohoooo!

I morgon är en underbar dag, ty i morgon får Miss Issa duscha!!

Okej... det där lät inte bra. Inte någonstans. Det jag menar är att i morgon får jag tvätta håret för första gången sedan i måndags. Min frisyr börjar vid det här laget likna Bob Marleys, vilket inte riktigt känns okej. Anledningen till att jag inte tvättat håret är inte på grund av någon slags tyst protest mot skövling eller skönhetsideal eller det faktum att Helene Sjöholm och BAO låg på svensktoppen i fyra och en halv evigheter (även om det är något jag gladeligen skulle protestera mot *paus för reflektioner* Inte för att jag egentligen bryr mig om svensktoppen... Jag är tjugo, inte hundratjugo.... *ännu mer paus för reflektioner* Fast den där låten... Du eee min maaaaan... Inte okej!) utan för att jag efter min permanent(-ning?) blev förbjuden att tvätta håret.

Eftersom permanenten inte tog överallt (mitt underhår är lika straight som Barney Stinson. Om han nu är straight. Ibland tycker jag att han verkar lite gay) var jag idag tillbaka hos min frisör, varpå följande konversation ägde rum:

Jag: Nu har jag inte gjort någonting jag inte fick göra, men mitt hår är fortfarande rakt! Gör du om det då?

Hon: Men.... ditt hår är så fett, tvättar du det aldrig? Människan får väääärldens mest äcklade min....

(Jag tvättade det på måndagskvällen så när jag var där på dagen och bokade tid var mitt hår också lite smutsigt... Bad timing liksom...)

Jag: Men du sa ju att jag skulle vänta i tre dagar....

Hon: Du kanske ska pröva att tvätta det lite...

Jag: ...........................................

Anyways, kontentan av det här väldigt långa och väldigt ointressanta (och väldigt parentesfyllda) inlägg är att i morgon bitti är det första jag gör att tvätta håret. Läääääänge. Wo-frikkin-ho!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snubben som spelar Barney Stinson är homosexuell in real life, vilket ifs förstör hela grejen eftersom Barney Stinson liksom är, the man.

2010-10-21 @ 21:28:40
Postat av: Anonym

Irriterande att hon sa så! Lycka till med tvättningen.

2010-10-21 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0