Torka.

Hejsan svejsan i lingonskogen!

Just nu sitter jag på Friskis och fryser fingrarna av mig. Human popsicles...
Dagen har varit som följer; jag vaknade en timme innan jag behövde gå upp, varpå jag av ren viljekraft tvingade mig själv att somna om igen. Sooooooov Miss Issa, sooooooov. Sagt och gjort, sedan var jag århundradets tröttaste människa när jag vaknade igen. Pratade lite strunt med min favorit-fejkkines innan det var dags för skola. I skolan förstod jag ingenting, allt är som det ska alltså.

När jag hade slutat skolan hade jag lite tid över, så jag satte mig på EH på Vasagatan och alla singeltjejer där ute i Sverige som funderar på att åka till hufvudstaden för att finna kärleken; let me tell you, det finns inga snygga killar i Stockholm! Vissa kanske skulle påpeka människors olika tycke och smak, men jag står fast vid detta. Jag satt i säkert... en timme och tittade på människor som gick förbi, alltjämt som jag tänkte nej... nej... gud, nej... nja - nej! och så vidare. Det är rena Sahara vad gäller snygga pojkar i denna stad.

Efter medelpasset på Friskis (som var jätteroligt!) började jag jobba och nu sitter jag här och... har tråkigt. Det känns som att tristessen även avspeglas i det här inlägget så nu ger jag upp.

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: Matti

Du är min favoritsvensk <3 Hihihi :D



Och angående killarna; vi ska nog skrapa fram några ;)

2010-10-26 @ 12:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0