When pigs fly...

Är det bara jag som när jag ska logga in och råkar skriva fel lösenord gormar "JAG VEEEEEET!!!!" när texten Lösenordet stämmer inte dyker upp?

Idag har helvetet frusit till is, vågar jag ganska säkert påstå. Två gånger till och med. Det frös till is, sedan tinades det upp lite och sedan frös det på igen. Som svensk slaskvinter. Och så flög det förbi några små griseknoar också.

I morgon kommer Mathilda hem (mitt inre hoppar och skuttar som en fyraåring som ska få lördagsgodis). Jag har saknat henne ochdet ska bli jättekul att träffa henne. Jag skulle dock trycka lite på Ogilla-knappen nu om jag hade en, för hennes pappa har bestämt att de ska åka direkt tillGotland i övermorgon. Liksom, jättekul för Mathilda, men hallå, TÄNK PÅ MIG DÅ?!?! Hehehe.....

Som ni märker har det här med helvetets temperaturskillnader (Woooow, vad man skulle tjäna på att öppna en skridskobutik där nu) liksom tagit mig lite med överraskning, så jag känner mig lite... som att någon högre makt försöker spela mig ett spratt. Höhö, ni vet väl hur dramatisk jag är, så egentligen är det nog inte så farligt.

Igår var jag och Axel på parmiddag. Jag och Axel, de två mest osofistikerade människorna ever. Vi som sitter hemma i bara underkläder och frustar av skratt till Top Gear. Vi blev hembjudna på middag hos Olle och Min. Men trevligt var det! Jag gillar deras regel om att man inte får lämna huset om man inte är proppmätt, hehe. Och så gillar jag deras glassmaskin. När jag blir stor ska jag köpa två stycken, sen ska jag sitta och mumsa ur den ena byttan medan den andra gör ny glass. Herregud, jag kommer vara världens lyckligaste människa. Sen om jag får min Alto så blir jag ännu lite lyckligare. Jag ska sitta i min Alto och äta glass hela dagarna. Då behöver jag inte ens körkort! Bara en parkeringsplats och någon som parkerar den där åt mig.

Mitt liv är då fulländat.

Nej, puss och kram, nu ska jag äta frukost! (Ja jag vet, lite sent. Men bättre sent än aldrig, eller hur?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0