Strömavbrott.

Igår gick strömmen här, hela grannskapet blev mörkt. Åååååååååh vad mysigt, tänkte jag och tände ljus. Jag passade på att gå på toaletten, för let's face it, det är väldigt mysigt att kissa i skenet av ett stearinljus. Där sitter jag i allsköns ro och sen när jag är klar så tar jag mitt lilla ljus och går ut i rummet - som är lika upplyst som Las Vegas (eftersom jag när det blev mörkt testade typ alla lampor för att se om de fungerade, men itne stängde av dem igen).

Jaha, så mycket för det myset.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Oh yes, alla vet att det är så otroligt mysigt att kissa i mörkret! :-)



Las Vegas låter rätt nice det med iofs ;) Puss!

2010-12-14 @ 09:36:54
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0