Tatuerad!

Hej på er!
 
Gissa vad jag gjorde igår?! Ja, det framgår ju liksom av rubriken, hihi.
 
 
Jag är supernöjd! Och det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Jag hade liksom byggt upp världens nervositet, ganska medvetet, för att på så sätt få en trevlig överraskning när det inte gjorde så ont. Visst, hjärtat ligger ju mitt på den ryggkotan som sticker ut, så den gjorde rätt ont, men det var bara att bita ihop.
 
Tänk vad coolt att jag vågade göra det här! Har funderat på det i flera år nu och jag kände helt enkelt att nu var det do or die. Det blir ju inte mindre läskigt om ett halvår så vad väntar jag på? Haha, dock var min sista tanke innan han började tatuera "Vad FAN gör jag? Är jag helt sjuk i huvudet heller?!" men då var det ju redan för sent för att gå därifrån, haha.
 
Men ja, det här är bara ännu ett bevis på vad jag faktiskt klarar om jag bara ger mig fasen på det. Så det så!
 
Idag ska jag först äta lunch med mamma (hon var väldigt snabb på att bjuda mig på lunch just idag, någon annan som ocks tror att hon vill inspektera mig?) och sedan blir det kursens sista föreläsning. SKönt! Sen är det bara tentaplugg kvar. I'm so psyched!
 
Puss och kram, ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0