En sån där smart telefon.

Idag har varit en ganska seg dag. Bortsett från allt plugg jag fått gjort har jag funderat på lite andra saker också. T.ex. varför telefonbolaget som jag varit i kontakt med åttahudrasjuttioelva ggr och som i början av samtalet berättar att de genomför en undersökning och man kan komma att bli uppringd, inte har ringt mig, bara för att jag har massor att klaga på. Well, försöker man framstå som telefonbolaget med "Sveriges nöjdaste kunder" får man nog jobba hårt på att mörklägga de stackare som inte är så nöjda.

Sedan fantiserade jag om hur mycket roligt (Eh ja... mina inlägg är ju alltidså intressanta) jag kunde delge er om jag hade en sån där smartphone. Då hade jag till exempel direkt kunnat återge följande scenario:

Stod i kassakön på Coop när en tant ställer sig bakom mig. Hon pratar högt och tydligt med sig själv om allt och alla. Killen framför mig i kassan tar en Daim från en sån där stycksakslåda precis vid kassan, men lägger snart tillbaka den igen.
- Oooooj, oj, oj!! Nu var han allt duktig, gormar tanten för sig själv.
Dock tar killen precis då upp en Snickers i stället, han hade alltså bara ångrat sig.
- Nähä, han var visst inte så duktig i alla fall, suckar tanten.

Hehehehehe... Fast sen tänkte jag att om hon skulle kommentera det jag la upp på bandet var nog silvertejp nästa sak på min inköpslista.

Sen skulle jag också kunna berätta om alla kändisar jag ser på stan! Härom veckan såg jag till exempel Family Guy. Pappan alltså. Fast otecknad så klart.... Men det var han! Strax efter såg jag Göran Hägglund. Han är ju också lite Family Guy, kan man ju tycka.

Eventuellt ser jag inte alls några kändisar, utan har ett så tråkigt liv att jag måste iscensätta lite spännande situationer?

....

För att se Göran Hägglund är ju fruktansvärt spännande....

OJ OJ OJ!!!!!! Så spännande det här är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0