Questionable sense of... sense.

Innan jag går och lägger mig tänker jag delge er en saga jag nyss knåpat ihop. Så, här kommer den;

Sagan om min kylskåpdörr

Det var en gång en flicka som skulle göra middag. När hon tagit ut alla sakerna ur kylen puttade hon igen kylskåpsdörren med sin armbåge, för händerna var fulla med middagsingredienser. Plus att det inte hade blivit någon saga om flickan hade stängt kylskåpsdörren som hon borde gjort. Men (dramatisk musik spelas) kylskåpsdörren ville inte stänga sig.
- För i helvete, jävla skitkylskåpsdörr, stäng dig!!!! gormade flickan, för hon var hungrig och således på uruselt humör. Sedan fortsatte hon i sin middagslagning en liten stund, innan det slog henne att hon glömt att ta fram margarinet.
- Nämen lilla dööööll, fötood du att jag inte va kla i kyyyylen? utbrister då flickan, med en kärleksfull bebisröst, till sin kylskåpsdörr.

Fråga: Är det någon mer än jag som pratar med sina vitvaror?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0