Så här på morgonkvisten.

God morgon, god mooorgon, hör fåglar sjunga glatt....!

Ja, likt en speedad Duracell-kanin är jag nu uppe och skuttar. Inte för att jag är särskilt pigg eller för den delen utvilad (fyra timmars sömn brukar inte göra så mycket för att motverka påsarna under ögonen, snarare tvärtom) utan, mina kära vänner, för att jag har druckit kaffe. Ååh detta underbara beroende! Så här såg det ut när jag serverade mig själv en kopp:


Eller, så såg det inte riktigt ut. Bilden googlade jag (Förresten, googla själv på latte art, det är hur coolt som helst!) men däremot tror jag att det är en likadan mugg som jag har... Hm, det kanske är mitt morgopnkaffe i något slags parallellt universum där jag behärskar konsten som är latte art? I såna fall hoppas jag att jag även behärskar något annat coolt, typ konståkning på världsnivå, det vore grymt.

Igår bestämde jag mig förresten för att det snart är jul. Bara så att ni vet. Jag har redan börjat värma upp vad gäller att lyssna på jullåtar. Även om jag hoppas i mitt stilla sinne att mina hörlurar inte läcker, så vette fasen, för det kändes som att jag fick en och annan blick som sade "Nehe du lilla flicka, än är det långt kvar. Gå tillbaka till att lyssna på sommarlåtar nu innan jag raderar din adress från tomtens lista". Eller så är jag bara paranoid. Dewt är ju trots allt inget man vill. Att bli raderad från tomtens lista, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0