Nä, nu ljög jag.

Jag traasslade till det lite för mig själv igår.

Jag (tänker för mig själv): Hm... I morgon kan jag visa i bloggen vad jag har gjort. Så får Axel se på fredag när han kommer hit!

Fem minuter senare på msn:

Jag:
Axel, varför läser du aldrig min blogg längre?
Axel: Jag kan börja läsa igen! Vad är adressen?
Jag: mississa.webblogg.....fast nej du får inte läsa!
Axel: Nähä?
Jag: Nej men nu kan jag ju inte avslöja vad jag gjort!

Så aa. Jag kan inte avslöja något förrän på fredag. Men det gör inget, jag har ändå inte tagit mig i kragen och genomfört planerna än så det hade ändå inte varit så mycket att visa. Mer än mig förstås.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men oh my god, vad har du gjort?!

2010-09-15 @ 15:33:31
URL: http://mathilolda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får gärna berätta(A)

2010-09-15 @ 19:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0