Experiment.

I kväll har jag haft en liten annorlunda form av hemmaspa.

För er som undrar är det där min överarm, inkletad i en djuprengörande tee tree-ansiktsmask. Det är nämligen så att jag har nån slags förkärlek till att få röda och knottriga överarmar och jag har prövat allt. Tja, förutom ansiktsmask då. För att jag ska se om det ger något resultat valde jag att bara ansiktsmaska ena armen. Funkar det här har jag alltså en röd och en vit arm...

Och innan ni klagar på nivån på groteskhet i bilden ovan, sätt er ner och fundera på detta; vet ni hur sablans svårt det är att ta en bild på sin överarm utan att den blir grotesk? Särskilt då den alltså är geggig av ansiktsmask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0