Den här dagen börjar väldigt bra, måste jag säga!

Okej, mina kära läsare; jag har duschat!

När jag släpade mig upp var jag för trött för att ens kunna öppna ögonen, så det var bara direkt in i duschen, så jag tänkte inte så mycket på min omgivning.... Men när jag kom ut insåg jag att nåågot ganska ljust skymtade bakom persiennerna....

Iiiiiih, snööööö! :D :D :D :D

För att vidare illustrera hur glad jag är nu tänker jag lägga upp en till vacker bild:

Mjo, jag är fortfarande lite nyvaken...

Nu återstår det bara att se hur glada SL och pendeltågen är över denna väderlek.


Kommentarer
Postat av: MATHILDA!!!!

MEN OFTA!!!!!! FYFAN VAD MYCKET! GUD VAD AVIS JAG ÄR!

2010-10-22 @ 13:44:12
Postat av: Mathilda

Och vad söt du är! Haha :D

2010-10-22 @ 13:45:39
Postat av: Anonym

tack så mycket, nu blir jag glad! väldigt snnygg header du har :) jag brukar ta mina quotes från ett word-dokument jag skapade under en lång tid, när jag surfat runt på lite olika sidor på internet, så nu läser jag igenom allt och väljer några som jag tycker är extra fina och sätter in det på bloggen!

2010-10-22 @ 15:23:07
Postat av: sofia

åh, glömde skriva in namn :) det är jag som skrev kommentaren ovan i alla fall! :)

2010-10-22 @ 15:23:44
URL: http://sofiialuchiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0