There's just so much beauty in the world...

Sitter hos Axel och försöker komma på vad det var jag fick en snilleblixt om förut. Det var ett sjukt intressant ämne som jag tänkte skriva om i bloggen. Men jag kommer inte ihåg, det är till och med möjligt att jag bara drömde det.

Anyways, sitter alltså här och ska snart spela lite The Sims. Hehehe, jag har saknat The Sims.

Igår drog jag med mig Axel och Vigge till Friskis och tränade lite innan jag skulle jobba, så idag har jag grym träningsvärk i tuttmusklerna. Sedan jobbade jag som sagt och efter det kom Axel och hämtade mig och vi åkte till Maxi och köpte lite saker, jag köpte fyra filmer! Älskar Ica Maxis "Köp 2 för 99", det är jättebra. Det blev American Beauty, School of Rock, The Bucket List och Music and Lyrics. Var nära att köpa Titanic och Dirty Dancing också, men kanske en annan gång. De lär finnas kvar där ett tag. Så väl hemma hos Axel kollade vi på American Beauty och en film som han köpte, A Night at the Roxbury. Den var... speciell, hehe.

Idag ska jag göra... ingenting. Gud vad skönt. Kanske se en till av filmerna bara, ta det lugnt. Det är grymt att ha sommarlov nu måste jag säga. Tänker njuta tills vecka 27, då ska jag börja jobba igen, men det ska bli kul!

Jag har inte så mycket intressant att skriva, är lite för hungrig också, hehe.

Ha det! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0