L is for Love, baby. O is for Oh yes, I do.

Idag är det två saker som styr mitt humör. Det första är att jag är sjuk, vilket ger typ tio minuspoäng på humörmätaren. Det andra är att jag blev godkänd på en omtenta, det ger tvåhundrasjuttioelva pluspoäng. Minst. Bara så att ni vet. Hihihi.

Jag har egentligen inte så mycket att skriva om, bortsett från det jag nyss skrev. Check, vad ska jag skriva om nu, liksom? Hm...

En till god nyhet är att detta alltså inte påverkar mina chanser till att få studiestöd i höst, vilket är enormt bra. Kursen i sig skiter jag faktiskt i just nu, det var roligt att läsa men jag får ju ändå inte tillgodogöra mig den så... sak samma typ. Men studiestödet är livsviktigt då det är omöjligt för mig att flytta hemifrån utan det. Jag har pretty much räknat med att flytta i höst så det vore... minst sagt skit att inte få det.

Jamen, nu ska jag göra något annat för att skrämma iväg den här förkylningen.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0