Slut på festandet...

Ja, det blir lite sporadiskt bloggande nu för tiden, jag vet. Det är bara inte alltid jag har något vettigt att säga. Hehe, jag har alltid någonting att säga, men om det är vidare intressant är en annan femma.
 
Ikväll tar jag i alla fall en lugn hemmakväll, eftersom jag är lite krasslig. Hostan har hållt i sig i mer än en vecka och det har också påverkat sömnen, inte alls kul! Dessutom har december månad inte direkt varit exemplarisk vad gäller att hålla sig i skinnet, det har blivit ganska mycket sena kvällar (tidiga morgnar, hehe) och stora tuggor har tagits av bankkortet varje helg, känns det som.
 
Så nu blir det till att vara sparsam och fokusera på andra delar av livet, som skola och träning. Det ska bli superskönt när jag är frisk och det är varmt nog att kunna springa utomhus! Min hals brukar protestera om det är för kallt ute nämligen, då blir jag sjuk så fort jag försöker träna, så jag avvaktar lite till innan jag sätter igång.
 
För övrigt ska 2013 bli helt fantastiskt! Tänk vilka möjligheter jag har!
 
Trevlig kväll, puss <3
 
Min spargris - januari....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0