Självdiciplin?

Idag har jag massor att göra, så jag är lite irriterad att jag sov så "länge". Nu när vardagen börjar komma igång igen hade jag tänkt gå upp vid 07.30 idag, men vi kan väl säga som så att jag sitter och äter frukost as we speak. Inte helt bra självdiciplin i alla lägen, känner jag. Men men, jag får väl se det som en mjukstart på vårterminen och om jag bara går upp en halvtimme tidigare varje dag nu, då har jag nått mitt mål på torsdag, hehe.
 
Nej, jag hade egentligen inget vettigt att säga, ville bara klaga lite på mig själv.
 
Fast till mitt försvar var jag duktig igår - storhandlade, pluggade, städade och gjorde en paj. Nu ska jag bara lära mig att distribuera engagemanget jämnt över veckans dagar.
 
Puss på er!

Här har vi lösningen på mitt problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0