Sex månader.

Idag har jag och karln varit tillsammans i sex månader. Det kanske inte låter så stort, men när man är nykär och pirrig i magen tar man varje tillfälle man får att fira, hihi. Så efter skolan ska jag hem till honom och mysa! Jag vet inte om vi ska göra något speciellt, jag är egentligen inte så mycket för sånt, bara vi får vara tillsammans så är det perfekt.
 
Nu hänger molnen tunga utanför mitt fönster, jag hoppas, hoppas, hoppas att det innebär att det kommer snöa mer idag. Jag har verkligen supermycket julkänslor nu, lyssnar på julmusik åtninstone en gång om dagen. Det är lite sådär populärt bland vänner och bekanta, men det struntar jag i.

Nej, nu blir det lunch innan jag drar till skolan. Puss!
 
Så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0