Höstmys.

Jag har varit i en så otrolig "funk" på sistone, det vill säga grinig, orolig och sur och ingenting har gått min väg. Igår kväll nådde detta sin kulmen, så jag bestämde mig för att ta sovmorgon. Det är första gången sedan i januari som jag bara har sovit tills jag vaknar! Även innan jag hade bestämd frukosttid brukade jag alltid ställa klockan, för annars kom jag liksom aldrig upp. Men så nu bestämde jag att jag skulle sova tills jag vaknade av mig själv, om så klockan skulle bli 16. Som tur var sov jag inte riktigt så länge, hihi, jag vaknade vid typ halv elva.
 
Tänk vad lite sömn kan göra! Idag ser jag på världen med helt nya ögon jämfört med igår. Sedan kan jag i och för sig erkänna att det underbara vädret kan ha ett finger med i spelet, det blev ju inte direkt sämre när man vaknade och fick titta ut på solen som skiner så fint på de höstgula löven.
 
När jag har druckit upp mitt kaffe (lyxade till det med bryggkaffe i stället för det blaskiga snabbkaffet) ska jag ta en promenad nere vid friluftsområdet och sedan ska jag hem och ha lite spa, tror jag. Idag ska jag bara göra saker för mig själv, ta vara på att jag faktiskt har en ledig dag helt utan måsten.
 
Vad ska ni göra idag?
 
Jag älskar hösten!

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vad skönt att vara utvilad.

Svar: Verkligen! Jag tror att det är särskilt viktigt nu när vintermörkret närmar sig.
Issa

2012-10-05 @ 22:13:53
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0