Lite frånvarande, det erkänner jag.

Hej!

jag har inte varit så aktiv de senaste dagarna och det finns flera orsaker till det.
För det första går det för mig som för alla andra som genomgår en behandling upp och ner och jag ivll i min blogg sprida glädje och hopp, inte dra ner er. Jag vill inte vara en thinspo-blogg som föder folks ätstörningar och därför väljer jag att inte blogga när det känns tufft. Det betyder inte att jag förnekar de sämre dagarna eller låtsas som att allt är på topp varje dag, det är bara inte den sortens blogg jag vill ha.
Den andra anledningen är att jag för min egen skull inte vill fastna i att bara skriva om det här, för jag märker att det har tagit väldigt mycket på krafterna att vara så ärlig och samtidigt försöka hålla en positiv ton. Jag har börjat lyssna på min kropp, mitt hjärta och min hjärna och kände att jag behövde en paus frånbekännelserna.
Den tredje anledningen är att jag har haft det ganska fullt upp med att leva mitt liv och därför har jag inte haft varken tid eller lust att blogga. Jag försöker acceptera att den här lusten är något som kommer och går och jag får helt enkelt göra det bästa av det hela - det som är bäst för mig.

Just nu vore det bästa för mig att gå och lägga mig, kan knappt hålla ögonen öppna, så det ska jag göra.

Ta hand om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0