Just ja.

Det var ju det här med att vara konsekvent. Typ som att blogga i mer en en dag om man försöker upprätthålla någon slags underhållning här.

Men jag har liksom varit lite upptagen på sistone. Jag har jobbat mig upp till högkostnadsgränsen gällande sjukvård, vilket innebär att jag nu har ett frikort. Självklart tänker jag nu go bananas så till den milda gräns att min läkare allvarligt kommer överväga att se till att det inrättas ett besöksförbud för mig. Jag tänker kolla upp alla små leverfläckar (Det var förresten inte alls länge sedan någon uppmärksammade mig på det faktum att jag hr fyra leverfläckar på armen som sitter i en helt rak linje. Lite som de tre vise männen. Fast fyra. Fyra vise leverfläckar. anyway, det ser faktiskt lite coolt ut) och göra allergitester. Eventuellt ska jag också passa på att kolla upp min fot, som så här ett år efter den stora olyckan fortfarande gör ont. Möjligtvis inte helt bra, det där.

Näe nu måste jag springa. Väldigt intetsägande inlägg det här blev, men ja. Varsågod!

Pussiluss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0