Panic much?

Hej och hå, ska jag komma med en ursäkt som vanligt då? I know you want it!

Ja, just nu går jag snart in i väggen, för det är så trångt i min lägenhet. Höhöhö, nej men jag har alltså klantat till mig och har därför föjlande att göra klart innan tisdag nästa vecka:

* Plugga till omtentan i juridik
* Skriva en hemtenta i pedagogik
* Intervjua de vars redovisningar jag missar när jag skriver tentan
* Sammanfatta Maria Montessoris pedagogik
* Skriva klart Åmark-diskussionen

Så.... dt känns en aning tajt om tid nu. Ändå sitter jag och bloggar. Men jag har skrivit på hemtentan hela morgonen och känner mig liiiiite lugnare, så jag ska till och med kosta på mig en promenad i vårsolen nu.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0