Jag väljer att kalla det min unika personlighet.

Ibland ser man på tv om folk som inte har någon aning om var deras familj är eller hur man städar eller vad man ska klä sig i. Här har ni dock en livs levande människa som inte har någon som helst tidsuppfattning, eller i alla fall en väldigt skruvad sådan.

Kanske, kanske kommer ni ihåg nån gång i höstas när jag lyssnade på julmusik och tillbad vädergudarna i hopp om snö. Då hade jag alltså bestämt mig för att det var jul. Igår köpte jag, som sagt, klackskor och en blommig tröja och vips! är det vår. Men idag... idag har det gått för långt när jag helt plötsligt cravear sill och potatis?! Det är väl i alla fall någon dag kvar till midsommar?

Men så har jag kanske alltid varit lite... speciell. Ni vet, en sån där unge som käkar allt; sill, lax, blodpudding, fiskbullar, you name it. Allt utom gurka. Det går bara inte. Så jo, lite egen är jag kanske. Men jag gillar det! Dock funderar jag på om jag kommer ställa till med kräftkalas snart, för tiden verkar liksom gå lite som den vill i min egna lilla värld, hehe....

Bjuder på en gammal bild som jag tycker visar precis hur normal jag är... Ehehehehe.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är alltid rätt tid för sill. ;)

2011-03-10 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0