Intressant inlägg skrivs... inte här.

Jaha. Jag som tänkte att nu när jag är på så strålande bra humör så ska jag skriva något riktigt fyndigt och underhållande men det enda jag kommer på är "idag har jag tvättat". Det känns ju inte så fruktansvärt roligt. Såvida man inte typ har tvättfetisch eller är tvätt...person på nåt ställe och är jätteintresserad av sånt. Eller är nån av tanterna i Rent Hus.
Hm, helt plötsligt blev det ganska många som skulle kunna finna det intressant. Here goes...

IDAG HAR JAG TVÄTTAT.

...

Inväntar respons...

Spänningen är oliiiidlig....

Medan vi väntar kan jag berätta att jag börjar ge upp om att hitta en bostad närmare civilisationen så jag funderar på att investera och måla om lite här i stället. Då blir det en fondvägg som täcker fyrkanten. Någon som har några bra tips på fin färg som kan tänkas godkännas att få sitta kvar även när jag (kanske så småningom förhoppningsvis SNÄLLA GUD) flyttar?

De här färgerna har jag på min vägg nu. Minus den suspekta fläcken på väggen som satt där när jag flyttade in i min "flyttstädade" lägenhet. Så, färgförslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0