I natt lärde jag mig arabiska.

Hej svejs i lingonskogen!

Hoppas att ni mår bättre än jag gör idag, hehehe. Å andra sidan kanske det är såna uppoffringar man får göra ibland, typ som... som.... Aa... jag är alltså inte på topp idag, kommer inte ens på någon liknelse, utan ni får nöja er med att det är en uppoffring.

Igår var jag alltså ute. Halva kvällen dansade vi med Moe. Han hade afro och var från Brasilien. Han kunde inte dansa alls men alltså... han hade afro. Sedan spillde jag en cider över hela mig, vilket ledde till att jag stod, full frontal, och torkade mig framför två gubbar som satt och dreglade. Det var väl tanken på cidermarinerat lammkött som var så lockande. Sen såg det ut som att jag hade kissat på mig ett tag. Aaah, good times.
Andra halvan av kvällen dansade jag med Ali. Eventuellt Muhammad. Jag blev aldrig riktigt på det klara med vilket som var för- och vilket som var efternamnet. Men det var inte boxaren i alla fall. Det hade varit coolt. Fast... han är väl ganska död? Inte så coolt.
Anyways. Han lärde mig arabiska och jag försökte lära honom skillnaden på att skratta (åt någon... Han flinade hela satans kvällen) och att le (som han påstod att jag inte gjorde. Jag skrattade tydligen också). Det gick inte så bra för någon av oss att lära sig. Vi dansade och dansade och flickorna flinade och Ali/Muhammad flinade. Sedan kom Moe och vi dansade och dansade och Ali/Muhammad flinade. Sedan gick vi och folk slogs i kön och jag hade ont i fötterna och Ali/Muhammad flinade. Det värsta var att Ali/Muhammad fick så fina ögon när han flinade. Ajabaja, Miss Issa.

Som vanligt finns det ingen riktig poäng med inlägget mer än att berätta om mina bravader. Eller... äventyr.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: fannyhilding.se

fin header!

2011-03-28 @ 15:24:47
URL: http://fannyhilding.se
Postat av: josephine

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-03-28 @ 19:28:58
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0