Det var kon som var på-ängen.

God morgon mina solstrålar!

Idag har jag så äckligt mycket träningsvärk i hela överkroppen. Det var så att jag gnydde till lite och funderade på om jag verkligen var tvungen att duscha och klä på mig innan jag gick till skolan. Hotpants och sportbh har väl alltid varit modernt? Och framför allt lagom varmt nu när det till och med börjar bli plusgrader ute. Men till slut insåg jag att det kanske skulle ta uppmärksamheten från de som ska ha redovisning i skolan idag. Annars hade jag så klart gått klädd så.

Men så satt jag här, intet ont anande, och väntade på att kaffet skulle bli klart och så hittar jag helt plötsligt en frukostblogg! Vem gör så mot mig?! Innan jag fått i mig någonting. Där kan vi tala om att jag verkligen bara satt och dreglade bakom skärmen, som en annan nätpedofil.

Nu vet jag att ni undrar ihjäl er men, nej, jag ville absolut inget särskilt med detta inlägg. Hittar du ens en poäng bjuder jag på en kaffe.

Puss och kram!

Det var en gång en ko som stod på en äng....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0