Det här med träning.

Jaha nu råkade jag kläcka ur mig på facebook att jag har en blogg, varpå jag helt plötsligt fick världens prestationsångest. Och det är ju i just de stunderna som skrivkrampen sätter in som värst. Så i stället sitter jag och dricker chokladte och diskuterar träning med världens mest biffiga kille. Och här sitter jag och myser för att jag har nästan inte helt obefintliga biceps. Slänger sakligt ur mig saker som "Mja, nu får jag nog börja fokusera mer på triceps, för jag vill ju inte att mina biceps ska bli för biffiga."

...

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!

Så här ser jag ut när jag displayar alla mina muskler. Miss Issa goes Schenkenberg. Fast han förstås större bröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0