Nattprat.

Vadan detta? utbrister ni. Har fröken blivit galen? Går inte flyttlasset till varmare (i alla fall mer civiliserade) breddgrader i morgon?

Indeed they do, folks.

Därför har jag nu tuuuuuusen fjärilar i magen och skulle inte kunna sova om så Tom Cruise stod här och erbjöd en aningen längre version av hans Top Gun-kropp i utbyte mot att få se mig intaga min skönhetssömn (Well... Nu när jag tänker efter så kanske det skulle gå. Ganska säkert. I alla fall om jag fick vara den lilla skeden). Så i stället sitter jag här och hyperventilerar och funtilurar på saker som jag icke borde funtilura på.

Anyways.

Idag i Metro läste jag om en äldre herre som ramlade och blev överkörd av bakhjulet på en buss. För att han sprang. Till bussen. I min hemkommun. Alltså. Om det inte vore så otroligt respektlöst mot familjen som precis förlorat mannen skulle jag tro att det var Emma som hade mutat tidningen att skriva så bara för att hon inte vill att jag ska flytta. Men, enligt polisen som intervjuades i artikeln händer detta på regelbunden basis (särskilt på vintern; hal is+bussar=bad combo) i hela Södertörn. Rätta mig om jag har fel (vilket jag säkert har), men tillhör inte även Botkyrka Södertörn? För i så fall kvittar det ju var jag bor, jag måste ändå köpa isbroddar till skorna i vinter.

Well.

Jag är liiiiite psyked gällande i morgon, men jag kanske borde sova lite nu.

Skepp ohoj! (Oj. Jag kom just på mig själv med att inse att man inte säger "skepp och hoj" som jag trodde när jag var liten. Okej, som jag trodde för fem sekunder sen. Heeeelt plötsligt blev det lite mer logiskt. Varför skulle man liksom gorma om cyklar när man stod på en båt?)

Kommentarer
Postat av: kenneth

tom cruise hans kropp du måste skämta:P

sen är jag ganska säker på att du har rätt gällande botkyrka.

2011-07-01 @ 05:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0