As fast as you can.

Hellu!

Är lite småseg... Okej, nu ljög jag, ajabaja Issa. Jag är skittrött. Fatta fem stycken, varav en kutar som Mustafa Mohamed (efter lite research kanske jag hellre ska säga Usain Bolt? Alltså. Jag vet inte vilka som springer fort...), en har grava problem med att man bryter ögonkontakt alternativt sätter ner honom, en klättrar och far, en äter inget och en.... han bara är. Men de är så söta och underbara men gissa om man är helt slut?!

Ehm. Kom på en sak. Kanske eventuellt ska berätta att det är mitt jobb på dagiset jag skriver om. Så ni inte tror att jag jobbar på ett ålderdomshem med snabba pensionärer som man måste bära. Eller, oh!, med blommor som jag tror är levande, eftersom jag är på gränsen till inspärrningsbar, eller... Okej. You get the point.

Så. Jag kände väl bara att jag skulle drop you guys a line, liksom. Kolla läget.

Meeeeeen, nu ska jag däcka. I morgon väntar en ny dag med pensionärerna, tihihi.

Japp, idag hade jag min "Run Forest, run!"-tröja på mig.
Pensionärerna fattade inte skämtet, men de tyckte den var fin.
Hm, en tanke - borde man trycka en sån tröja fast med Usains (alternativt pensionärsdagisbarnets) namn på? Det vore käckt.

Kommentarer
Postat av: kenneth

run forrest run roligt

2011-06-15 @ 20:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0