Utsikten av min insikt.

Idag har två insikter prgälat mitt stackars förvirrade sinne.

Den första är att det fasen inte är lätt att lyda instruktionerna när man går på yoga. Sätt ena benet bakom örat och det andra på insidan av det första, samtidigt som den högra handen vilar på krosryggen och du sakta gungar från sida till sida. Nu, känn hur du slappnar av.

Den andra är att när jag smörjer in armarna, som jag gör sist, så smyg-heilar jag liksom omedvetet för att komma åt överallt. Jag undrar om det är särskilt bra reklam för Friskis?

Kommentarer
Postat av: Dennis

sv: Åh, tack så mycket. Blir jätteglad av att höra det! :) Hoppas att du har haft en trevlig helg.

2011-02-07 @ 10:47:24
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Viktor Frisk

Nu bloggar Viktor Frisk på blogg.se igen! Följ hans galna dagar som modell och modeikon! Följ med på events och på cafeér med vänner!

2011-02-08 @ 18:28:15
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0