Och så är det gulligt.

Fördelen med att jag numera nästan enbart läser föräldrabloggar (Nej alltså, det har bara blivit så av någon anledning. Jag har ingen överhängande lust att inte få sova på natten, torka bajs hela dagarna och sedan få mat kastad på mig. Fast jag vet att det inte bara är så. Men nej, jag vill inte ha barn nu. Oj vilken lång parentes) är att de oftast har uppdaterat. Oavsett om man sätter på datorn halv sju på morgonen. De har liksom ingen verklighetsanknytning när  det gäller tid.

Nice. För mig. Inte för dem, kanske.

Kommentarer
Postat av: Tofva. Alfies Mama

hahahha världens bästa inlägg!

Jag citerar "De har liksom ingen verklighetsanknytning när det gäller tid."

hahahha!!



Måste bara säga att jag ÄLSKADE den lilla fina visan. Måste göra något av den:) Tack!

2011-09-12 @ 11:22:48
URL: http://www.rosaprinsessa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0